5.0
gebaseerd op 972 reviews
Victoria - meer dan 8 jaar geleden
Remy - meer dan 8 jaar geleden

het was een fijne ervaring. wordt rustig uitgelegd als het je eerste keer is. top service.

Nathalie - meer dan 8 jaar geleden
Tessa - meer dan 8 jaar geleden

Prima, zeer tevreden

Janneke - meer dan 8 jaar geleden

Super goede indruk! Nette en schone ruimte maar bovenal je voelt je geen nummer, er wordt goed naar je geluisterd er en er is voldoende persoonlijke aandacht!
Ik kom zeker terug

Sandra - meer dan 8 jaar geleden
Nikki - meer dan 8 jaar geleden

Zou wel fijn zijn als het licht wat meer gedimd is.

Sheevani - meer dan 8 jaar geleden

Als heel prettig ervaren, een behandeling in een ontspannen sfeer

Wilma - meer dan 8 jaar geleden

Goed zoals altijd!

Monique - meer dan 8 jaar geleden