5.0
gebaseerd op 972 reviews

Heerlijk! Een scrub, massage, een uitgebreide nagelverzorging en een kleurtje toe. Na een dik uur ging ik huiswaarts met beeldige en ontspannen voeten en dito nagels.
Keurige ontvangst door Isabel, die kundig aan de slag gaat en op al mijn vragen een antwoord heeft. Er wordt bovendien heel schoon en secuur gewerkt.

Anita - bijna 8 jaar geleden
Xenia - bijna 8 jaar geleden

Badje wat je krijgt zit je niet bepaald comfi en de bak zelf zit ook niet fijn aan je voeten ( ronde mentale schaal) Zat niet heel comfortabel in de stoel. Massage was heel kort jammer genoeg want was erg lekker! :) Nagels lakken vond ik vreemd dat er geen base en topcoat overging.

Ninon - bijna 8 jaar geleden

Ik vind het altijd erg fijn! Ze is vriendelijk, eerlijk en fijn:)

Jerney - bijna 8 jaar geleden

De dames vonden het geweldig!

André - bijna 8 jaar geleden
Sanne - bijna 8 jaar geleden

Aardige vakkundige behandeling!

Winnie - bijna 8 jaar geleden

Altijd tevreden .

Daniëlle - bijna 8 jaar geleden

Hele fijne afspraak, niks op aan te merken! Zeer vriendelijk behandeld.

Philine - bijna 8 jaar geleden
Maud - bijna 8 jaar geleden