5.0
gebaseerd op 972 reviews

Super! Echt heel fijn en goed geholpen! Gelijk nieuwe afspraak gemaakt

Tessa - bijna 8 jaar geleden

Ik werd supervriendelijk ontvangen en mijn wenkbrauwen werden zeer professioneel geverfd en geëpileerd. Ik was heel tevreden met het resultaat!

Petra - bijna 8 jaar geleden

Alles top.

Katherine - bijna 8 jaar geleden

Zoals altijd zeer tevreden. Isabel heeft mijn nagels gemanicuurd en gellac aangebracht. Heel vakkundig . Altijd een fijne sfeer bij Corpocare .

Kari - bijna 8 jaar geleden

Prima!

Jacqueline - bijna 8 jaar geleden
Sarah - bijna 8 jaar geleden

Zeer vriendelijk en goed geholpen!

Katrijn - bijna 8 jaar geleden

Hele fijne behandeling, en tevens ook fijne adviezen gekregen waar ik iets mee kan!

Angela - bijna 8 jaar geleden

Ben zeer positief. Ik ben professioneel en heel klantvriendelijk geholpen (waxen gezicht en epileren wenkbrauwen).
Ik maak zeker een vervolgafspraak

Pilar - bijna 8 jaar geleden

Heerlijk ontspannen, en zeer tevreden de deur uit, en zeker voor herhaling! Tot een volgende keer!

Marijke - bijna 8 jaar geleden