5.0
gebaseerd op 972 reviews
Jacqueline - bijna 6 jaar geleden

Prachtig resultaat en een hele fijne schoonheidsspecialiste!

Karin - bijna 6 jaar geleden

Ontspannen sfeer, gezellig gesprek, goede behandeling, hygiëne goed voor elkaar!

Bram - bijna 6 jaar geleden
Annet - bijna 6 jaar geleden
Sigrid - bijna 6 jaar geleden

Zoals altijd een fantastische massage gehad van Isabelle👍👌

Willem - bijna 6 jaar geleden

Leuke meid, en de nagels werden netjes verzorgd en gelakt. Ik had de wellness foot met nagels lakken. De massage was helaas kort en had ik iets meer van verwacht. Verder prima afspraak en alles ziet er netjes en schoon uit.

Sharon - bijna 6 jaar geleden

Vakkundig, to-the-point en prima service/begeleiding

Adri - bijna 6 jaar geleden

Zeer vakkundig, vriendelijk en goede maatregelen inzake Corona. Complimenten!

Greet - bijna 6 jaar geleden
Thomas - bijna 6 jaar geleden