5.0
gebaseerd op 972 reviews
Stephanie - bijna 6 jaar geleden

We worden altijd goed geholpen.
Goed advies en altijd even vriendelijk

Daniëlle - bijna 6 jaar geleden

Gastvrij ontvangst, professioneel en flexibel team, uitstekende rustgevende en verzorgende behandelingen. Materiaal en ruimtes modern en hygiënisch schoon.

Alexander - bijna 6 jaar geleden

Goed en vriendelijk geholpen. Wimpers en wenkbrauwen zien er weer prima uit.

Petra - bijna 6 jaar geleden

Prima behandeling. Lieve en deskundige pedicure!

Madeline - bijna 6 jaar geleden
Veerle - bijna 6 jaar geleden

Weer zeer tevreden

Margret - bijna 6 jaar geleden

Good treatment, good service and excellent results

Ismini - bijna 6 jaar geleden
Karin - bijna 6 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg over de behandeling. Zal zeker terugkomen. Een aanrader!

Albert - bijna 6 jaar geleden