5.0
gebaseerd op 972 reviews

Prima geholpen, goede tips.

Annebel - bijna 6 jaar geleden

Prima geholpen. Ziet er picobello uit

Olga - bijna 6 jaar geleden
Gerda - bijna 6 jaar geleden

Hele fijne salon met professioneel en heel vriendelijk personeel.

Miraje - bijna 6 jaar geleden
Julian - bijna 6 jaar geleden

Ik ben super goed geholpen

Arda - bijna 6 jaar geleden

Vriendelijk, professioneel en zeer mooi resultaat.

Anna-Maria - bijna 6 jaar geleden

Pedicure gedaan met gellak. Heel vriendelijk en kundig.

Jooske - bijna 6 jaar geleden

Vandaag een complete voetbehandeling gehad. Ik werd heel vriendelijk ontvangen. De behandeling zelf werd netjes en professioneel uitgevoerd. Het was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.

Marijke - bijna 6 jaar geleden

Ik word altijd erg prettig geholpen. Ik kom graag weer terug voor een volgende behandeling

Hans - bijna 6 jaar geleden