5.0
gebaseerd op 972 reviews

Altijd vriendelijke service en heerlijke behandelingen. Je krijgt goed en eerlijk advies over mooie producten en behandelingen.

Mirjam - ongeveer 4 jaar geleden
Johanna - ongeveer 4 jaar geleden

Kom er nu 1 jaar prima geholpen zoals altijd en zijn zeer vriendelijk

Jos - ongeveer 4 jaar geleden

Super professionele hulp :-)

Robin - ongeveer 4 jaar geleden

Prima service

Olga - ongeveer 4 jaar geleden
Tineke - ongeveer 4 jaar geleden
Lineke - ongeveer 4 jaar geleden

Fijne behandeling gehad👍.

Marja - ongeveer 4 jaar geleden

Prima behandeling met fijne producten.

Babs - ongeveer 4 jaar geleden
Stephanie - ongeveer 4 jaar geleden