5.0
gebaseerd op 972 reviews

Aardige mevrouw en mijn nagels zien er weer heel mooi uit.

Joke - bijna 4 jaar geleden

Fijne manicure behandeling en super aardige dame!

Maxime - bijna 4 jaar geleden

Het was wederom een zeer professionele behandeling door Isabel. Ze is niet alleen een aangename persoonlijkheid maar ook een zeer ervaren behandelaar. Ik ben bijzonder tevreden.

Jacintha - bijna 4 jaar geleden

Isabel verzorgt al een paar jaar mijn massages tot grote tevredenheid. Deze salon is voor iedereen aan te bevelen.

Hans - bijna 4 jaar geleden
Lisette - bijna 4 jaar geleden

Aardig en kundig

Margot - bijna 4 jaar geleden
L - bijna 4 jaar geleden

Weer mooi gevormde wenkbrauwen en zowel wenkbrauwen als wimpers mooi vakkundig gekleurd. Blij mee!

Petra - bijna 4 jaar geleden

Heel prettig geholpen!

Faiza - bijna 4 jaar geleden

Vriendelijk, deskundig en een goede uitleg over de behandeling👌🏼

Jessica - bijna 4 jaar geleden