5.0
gebaseerd op 972 reviews

Klantvriendelijk en met goed verzorgde voeten weer naar buiten😀

Sieglien - meer dan 4 jaar geleden

Als erg prettig ervaren

Anouk - meer dan 4 jaar geleden

Superfijn geholpen door Isabelle, heerlijke behandeling van Mesoestethic!

Yvonne - meer dan 4 jaar geleden

Amber was erg kundig en vriendelijk. Vertelde ook steeds wat ze ging doen.

Elsche - meer dan 4 jaar geleden

Vriendelijke mensen. Altijd goed geholpen!

Annelies - meer dan 4 jaar geleden

Goed geholpen. In behandeling voor gezondere nagels. Eerlijk en prijsvriendelijk.

Corien - meer dan 4 jaar geleden

Ik heb voor het eerst mijn nagels laten doen.Ontzettend goed advies gehad aangezien ik een nagelbijter ben.Het ziet er top uit en zeer vriendelijk personeel.Tot over 3 weken.

Eveline - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijke massage nek/schouder/rug gehad. De dame wist de plekken goed onder handen te nemen waar het vast zat. Zeer vriendelijk en ik voelde me zeer op mijn gemak. Volgende afspraak is al gemaakt

Nicole - meer dan 4 jaar geleden

was heerlijk; uitgebreid de tijd voor me en ik kwam helemaal relaxed uit de behandeling. Mijn huid ziet er echt goed uit sinds ik bij CorpoCare ben en nu ook nog prachtige voetjes, helemaal zomerklaar. Thanks!

Kirsten - meer dan 4 jaar geleden

Behandeling is altijd goed verzorgd.

Vriendelijk personeel en de behandeling is altijd goed.

Casper - meer dan 4 jaar geleden