5.0
gebaseerd op 972 reviews

Ik ben al een tijdje bij Isabel en vindt haar echt vakkundig en goed en o, ja heel aardig. Ik ben fan. 🥰 Maaike

Maaike - ongeveer 3 jaar geleden
Matthia - ongeveer 3 jaar geleden

Fijne deskundige behandeling.

Mieke - ongeveer 3 jaar geleden
Mieke - ongeveer 3 jaar geleden
Annick - ongeveer 3 jaar geleden
Damayanti - ongeveer 3 jaar geleden

Zoals gewoonlijk. Professioneel in een ontspannen sfeer. En... ook bereid om doorverwijzingen te geven als dit gepast kan zijn.

Adri - ongeveer 3 jaar geleden
Joyce - ongeveer 3 jaar geleden

Lieve Oekraïnes vrouw die weet hoe het werkt!

Marlot - ongeveer 3 jaar geleden

Een hele fijne behandeling. Mijn gezicht straalt.
De dame was ontzettend lief en wist precies wat ze deed.

Sofia - ongeveer 3 jaar geleden