5.0
gebaseerd op 972 reviews

Vakkundig en gezellig!

Jeannette - bijna 3 jaar geleden

Ik had een verkeerde afspraak geboekt, maar twee ontzettend lieve medewerkers hebben voor gezorgd dat ik de behandeling kreeg, die ik wilde krijgen! Echt super lief. Dankjewel Isabelle en de dame die mij geholpen heeft (weet haar naam niet) 🫣 allebei ontzettend behulpzaam en ze doen hen werk heel goed.

Sofia - bijna 3 jaar geleden
Joop - bijna 3 jaar geleden
Monique - bijna 3 jaar geleden

Zeer professionele handen van Isabel

Maaike - bijna 3 jaar geleden

Helemaal goed, ben zeer tevreden

Joke - bijna 3 jaar geleden

Polina heeft heel goed voor mij en mijn voeten gezorgd. Ik ben erg blij met de aandacht die ze gaf en keer op keer haar eigen werk checkte, zodat ik tevreden de deur kon uitlopen. Ik ben heel tevreden😃

Mehrnaz - bijna 3 jaar geleden

De dame was heel vriendelijk en correct. Zij gaf veel waardevolle info die relevant was voor mij. Ze had kennis van zaken.

Els - bijna 3 jaar geleden

Heel fijn en professioneel. Ana is een geweldige vrouw die echt om haar klanten geeft. Heel goed, vriendelijk en prettig geholpen. Kan het iedereen aanbevelen!

Lisa - bijna 3 jaar geleden

Weer heerlijke zachte voetjes en een mooi kleurtje teennagels

Meta - bijna 3 jaar geleden