5.0
gebaseerd op 972 reviews

Vriendelijk, op tijd en super mooie teennagels!

Dyonne - bijna 3 jaar geleden
Nanda - bijna 3 jaar geleden

Geweldig om zo, spontaan binnengelopen, meteen geholpen te kunnen worden. En ben heel tevreden over de behandeling.

Marian - bijna 3 jaar geleden

Heel vriendelijke medewerker en fijne behandeling en producten die heel lekker ruiken! Dankjewel!

Elsa - bijna 3 jaar geleden
Hanneke - bijna 3 jaar geleden

Prima georganiseerd!

Roel - bijna 3 jaar geleden

Very professional, excellent pedicure!

Ismini - bijna 3 jaar geleden
Adri - bijna 3 jaar geleden
Jacqueline - bijna 3 jaar geleden

Helemaal prima, ik heb een zorgvuldige en grondige voetenbehandeling gehad en loop weer als nieuw

Alain - bijna 3 jaar geleden