5.0
gebaseerd op 972 reviews

Vanochtend weer een heerlijke behandeling gehad van Isabel.
Altijd zeer professioneel en gezellig

Anneke - bijna 2 jaar geleden

Vriendelijk ontvangen en deskundig geholpen. Absolute aanrader.

Sven - bijna 2 jaar geleden

Perfecte en vriendelijke behandeling

Gerhard - bijna 2 jaar geleden

Professionele pedicure zonder poespas, gewoon meer dan goed!

Pauline - bijna 2 jaar geleden
Bert - bijna 2 jaar geleden

Prima geholpen

Matthia - bijna 2 jaar geleden

Keurig op tijd; goede, nette en doeltreffende behandeling.

Leo - bijna 2 jaar geleden
Ria - bijna 2 jaar geleden

Heerlijke en ontspannende verzorging! Dank

Carla - bijna 2 jaar geleden

Ik was heel erg blij met de behandeling. Fijne mensen en goede sfeer! Ik ga zeker een keer terug!

Dymphy - bijna 2 jaar geleden