5.0
gebaseerd op 972 reviews

Goeie behandeling en zeer professioneel!

Hans - bijna 2 jaar geleden

Erg zorgvuldig, schoon, met veel kennis van zaken en extra aandacht bij gespannen voeten. Plus tips hoe daarmee om te gaan.

Anita - bijna 2 jaar geleden

Prettig en goed! Dank.

Suzanne - bijna 2 jaar geleden

Isabelle heeft zowel mijn voeten als mijn gezicht/hals een prima verfijnde en deskundige behandeling gegeven. De uitleg van de behandeling en de gebruikte produkten getuigen van gerichte kennis en de inzet om mij oprecht te helpen. Zeer aanbevelingswaardig.

Lily - bijna 2 jaar geleden

geweldig wat een super vrouw die mij helpt

Gert - bijna 2 jaar geleden

Als je huid wat meer liefde nodig heeft zit je hier op de goede plek. Mijn gezicht voelt compleet gereinigd echt heerlijk!! En wat een super aardige mensen werken hier zeg😁.

Juul - bijna 2 jaar geleden

Weer heerlijke voeten en gezichtsbehandeling gehad.
Rustige omgeving en weer van prima advies voorzien echt een aanrader.

Gert - bijna 2 jaar geleden

Altijd fijn om weer met supervoetjes naar buiten te lopen.

Marga - bijna 2 jaar geleden

Deskundige behandeling gehad voor het verwijderen van likdoorns door Isabel. Bovendien klantvriendelijke en flexibele opstelling mbt datum en tijd afspraak. Super tevreden !

Rene - bijna 2 jaar geleden

Super fijn, zoals altijd. Het is een cadeautje om hier te komen en door Isabel behandeld te worden!

Patricia - bijna 2 jaar geleden