Zeer vriendelijk goede uitleg en professionele aanpak!!
Bert
-
meer dan 6 jaar geleden
Jeanine
-
meer dan 6 jaar geleden
Ontzettend genoten van mijn gezichtsbehandeling en veel vooruitgang gelijk zichtbaar.
Joyce
-
meer dan 6 jaar geleden
Dienstverlenend met kennis van zaken en zorgvuldig
Denise
-
meer dan 6 jaar geleden
Isabel is erg kundig met masseren en voelt precies waar de problemen zich bevinden...
Als MS patiënt is het voor mij erg belangrijk mijn lijf soepel te houden, enige minpunt vind ik dat het niet vergoed wordt door de verzekering..
Anja
-
meer dan 6 jaar geleden
Leuke medewerkers, vlot geholpen. Goed advies, en grondige behandeling zoals gehoopt.
Fijn ontvangen, en voldoende uitleg gedurende de behandeling. Tot de volgende keer!
Nienke
-
meer dan 6 jaar geleden
Kundige en empathische schoonheidsspecialiste
Jacqueline
-
meer dan 6 jaar geleden
Voel mij altijd stuk beter na een heerlijke massage van Isabel!
Patricia
-
meer dan 6 jaar geleden
Jacqueline
-
meer dan 6 jaar geleden
Super service en top Afspraak
Erwin
-
meer dan 6 jaar geleden