5.0
gebaseerd op 972 reviews

Altijd helemaal super bij Isabel of de andere meiden! Isabel is echt een professionele schoonheidsspecialiste die goed inspeelt op de vraag van de klant en altijd zorgt dat ik relaxed weer vertrek.

Marlot - 12 maanden geleden

Prima en uitstekend behandeld, wil er zeker niet weggaan.

Per - 12 maanden geleden

Iedere keer weer heerlijk om hier gebruik van te mogen maken.
Volgende 2 afspraken staan alweer in mijn agenda

Gert - 12 maanden geleden

Prima! Pedicure. Mijn voeten voelen weer zacht. De zomer vakantie kan beginnen. Dank je wel Isabel.

Ineke - ongeveer een jaar geleden

Goede behandeling en goed advies.

Henny - ongeveer een jaar geleden

Was weer een goede en professionele behandeling Ik beveel deze behandeling ten zeerste aan!

Hans - ongeveer een jaar geleden

werd vriendelijk ontvangen, duidelijke uitleg. Demi is super kundig, rustig en heeft me super fijn behandeld. kom gauw weer terug, was echt helemaal zen, heerlijke 2 uur

Lieke - ongeveer een jaar geleden

Deze keer een ontspanningsmassage gefaciliteerd door Demi.
Prima massage gehad en zeker een aanrader om je ook eens door Demi te laten masseren.

Hans - ongeveer een jaar geleden

Het was een zeer goede behandeling en plezierig en zal het zeker aanraden bij derden.

Per - ongeveer een jaar geleden

prima behandeling kalknagels en afvies

Lily - ongeveer een jaar geleden