5.0
gebaseerd op 972 reviews

Vriendelijk personeel, daarnaast heb een fijne massage gehad. Voor herhaling vatbaar.

Wenny - ongeveer 5 jaar geleden

Top behandeling. Mijn voeten stralen weer ;-).

Susanne - ongeveer 5 jaar geleden

Vriendelijk ontvangen personeel neemt de tijd voor je geeft duidelijke uitleg van de producten

Anneke - ongeveer 5 jaar geleden
Marieke - ongeveer 5 jaar geleden

Prima, goede en vriendelijke behandeling.

Madeline - ongeveer 5 jaar geleden

Altijd top bij Isabel!

Stans - ongeveer 5 jaar geleden
Lineke - ongeveer 5 jaar geleden

Goed advies. Heerlijke behandeling

Diana - ongeveer 5 jaar geleden

Heerlijk hoor, even lekker ontspannen!!

Tinka - ongeveer 5 jaar geleden

Weer goede en fijne behandeling door isabel

Monique - ongeveer 5 jaar geleden